måndag 19 mars 2012

Träningsdos 1:2

Vad blev det då för träning i förra veckan, vecka 2 av period 1 (varav 1:2).

Den sedvanliga morgoncykling blev av 6 dagar av 7 (mån-lör), vilket jag anser vara väl godkänt. Minst 45 min varje gång. Detta har verkligen blivit en vana som jag trots att det ibland känns väl tradigt ändå älskar.

Utöver morgonövningarna så blev det:
Mån: 60 min cykling framför Top Gear.
Tis: Styrketräning, bröst/triceps, 15 min cykling.
Ons: Styrketräning, rygg/biceps.
Tors: Fantastiskt löppass på 35 min och 4 km.
Fre: Skön vilodag.
Lör: Hybridträning 60 min, stryketräning i "cirkelform". Dagens pass bestod av 6 crossfit WOD:ar efter varandra, 10 minuter vardera.
Sön: Välbehövlig vilodag, ingen cykling, ingen promenad, ingen styrketräning. Verkligen noll motion. Planen var ett löppass i skogen, men blev vara inte av.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar