måndag 19 mars 2012

Period 1 avslutat, period 2 påbörjad

Imorse avslutades period 1 av min formtoppning med en vägning, vilket också är invägning för period 2. Vågen stannade på 75,3kg vilket är 1,8kg ner på 2 veckor.
Jag är supernöjd! Kommer vara supernöjd med alla resultat som innebär mer än 0,5kg viktnedgång per vecka.
Jag måste tillägga att jag verkligen inte förväntat mig detta resultat idag. Drog mig för att gå upp imorse och ställa mig på vågen då jag trodde det skulle bli en besvikelse. Anledningen är att vågen stod på över 76 kg i lördags och i lördags kväll firades min och mormors födelsedagar på Texas Longhorn på Upplandsgatan. Jag åt då nachos med dip, drack en öl, åt en stor ryggbiff med pommes och deras steak sauce. Det blev även några få godisbitar på kvällen och på söndag förmiddag.
Men min kropp verkar ha kommit igång och det känns fantastiskt. Blev den numera dagliga cykelturen framför The big band theory imorse tillsammans med senaste numret av Damernas Värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar