torsdag 8 mars 2012

Framgång

Jag gör ju det där man inte ska göra, ställer mig på vågen varje morgon. Som jag tidigare skrivit gör jag detta för att se att det går åt rätt håll helt enkelt. Att min tur på motionscykeln varje morgon på ca 50 min och det jag äter funkar.

Hur har det gått då de första dagarna på fettförbränningsperioden? 77,1 kg i måndags, 76,2 kg idag. Känns jättebra, som att jag är på väg åt rätt håll. Sen kanske min metod just nu inte fungerar långsiktigt. Cykla på morgonen och styrketräning på kvällen är jag nöjd med och känner att inget ska behöva ändras. Det som "oroar" mig mest är att jag kanske äter för lite.

Att jag tappat 0,9kg de här dagarna kan bero på vart kroppen är i månadscykeln eller om jag tappat vätska under de här dagarna. Finns många faktorer som spelar in. Dock sitter jeansen lite bättre så hoppas helt enkelt att jag bränt lite fett.

Jag använder förresten appen "Viktkoll" för att hålla koll på mina framsteg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar