tisdag 13 mars 2012

100 grymma dagar

Jag kommer iår vara med i 100 grymma dagar och detta för att motivera mig ännu mer och få tävlingsdjävulen i mig att vakna till. Jag tror detta är exakt vad jag behöver för att nå mina mål, för jäklar vad jag vill vinna Linas PT-paket!

De mål jag satt upp förtillfället för 100 grymma dagar (funderar fortfarande) är:
  1. Tappa från 76,1kg till 63kg men detta är egentligen ett dåligt mål. Jag vet ju faktiskt inte vilken vikt som är ideal för mig, men det är något mätbart att sträva mot. Men muskler väger mer än fett, så jag ska inte bli besviken om vågen bråkar med mig så länge jag når mål nr 2.
  2. Jag ska den 30 juni komma i mina Wranglerjeans och Filippa K jeans. Jag har kunnat ha dem "en gång i tiden". Då kände jag mig stor, men när jag såg dem igår och provade dem så kom de inte ens uppför halva låren. Vilket betyder att jag nog hade lite skev kroppsuppfattning senast de jeansen kom på.
  3. Springa 5km på under 30 minuter i varierad terräng (alltså ej löpband).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar