onsdag 21 mars 2012

Lugn och ro

För första gången sedan jag började träna seriöst i oktober 2010 flyter allt bara på. Jag får inte längre frispel när det kommer till kosten, vågen pekar ständigt neråt och jag känner ro i själen.
Allt verkar synca!
Privat iaf! Jag känner mig lätt missnöjd med jobbet, men allt annat går så bra just nu. Världens bästa sambo, inne i period 2 av hittills planerade 9. Period 1 gick över förväntan och hittills går även period 2 lysande. Härligt med vår och sol. Löpningen har kommit igång och 100 grymma dagar startar idag.
Tog nya formbilder i måndags, vilket jag kommer fortsätta göra varje måndag när en ny period startar, alltså varannan vecka.

Det börjar också någon slags biggest loser-tävling på jobbet och de har nu dragit ner mig i "skiten". En extra pepp helt enkelt. Denna tävling slutar 1 juni, perfekt med tanke på att det är mitt mål inför min väninnas bröllop. Sen kommer 100 dagar ovanpå det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar