onsdag 11 januari 2012

Väntar på lunch

Jag sitter och väntar på att det ska bli dags för lunch. Jag jobbar ju såklart under tiden men längtar verkligen efter lunch. Trots stadig frukost och mellis är jag hungrig, när jag är hungrig blir jag sugen både på det ena och det andra.
Exempelvis Spagetti carbonara med mycket ägg, bacon och ost. Ribs med pommes frites och god grillsås på exempelvis O'Learys eller Texas Longhorn. Jag är sugen på allt som jag inte bör äta och som det definitivt inte blir till lunch.

Till lunch blir det hemlagad matlåda. Med lax med ett täcke av cashewnötter, sambal olek, smör, ströbröd, vitlök och limejuice och limeskal. Till det en sallad på quinoa, ruccola, majs och svarta bönor. Helt ok men nu när jag är så här hungrig vill jag verkligen ha något annat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar