torsdag 26 januari 2012

Lunch och lunchträning

Återigen en längre frånvaro... det här med att blogga kanske inte är min grej?

Men idag blev det iaf lite träning på lunchen. Löpning och powerwalk i intervaller, först 2min PW därefter 2 min löpning, vilket jag sedan ändrade till 1 min PW och 1 min löpning. Lyckades skrapa ihop 4 km på 30 minuter, så jag är nöjd, då det i denna tid även ingår uppvärmningsfart på löpbandet.

Till lunch blev det efterlängtad köttfärssås gjord på älgfärs, massor av krossade tomater, 3 burkar krossade tomater per 400gram färs. Den fick stå och koka i ca 4 h om inte mer. Till detta serverades det sedan "zucchini-spagetti". Zucchini som jag hyvlat i mindre remsor med hjälp av en potatisskalare och sedan snabbstekt lite lätt. De ska fortfarande vara lite al dente tycker jag.
Supergott och low carb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar