lördag 21 januari 2012

Hämta bilen

Pojkvännen tog bilen till jobbet i Älvsjö tidigare i veckan när de skulle iväg till Storhogna för kickoff. Eftersom jag har varit borta och vill använda bilen nu i helgen så är det idag dags för mig att ta mig dit från Vasastan.

Hade tänkt att ta en fettförbrännande morgonpromenad innan frukost, men nu slår jag istället två flugor i en smäll och springer/powerwalkar dit istället. Det är cirka en mil så borde väl gå bra tycker jag. Jag vill verkligen komma igång med löpningen och på sidan av styrketräningen bli en löpare.

Testar mitt nya merionullsunderställ från Smartwool som jag fick i julklapp av pojkvännen, det funkade toppen i Bad Gastein under skidstället, får se hur en det funkar för löpning (lets face it, powerwalk).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar