söndag 1 januari 2012

Första dagen på 2012

Första dagen på det nya året och jag har äntligen tagit tag i det jag funderat på ett tag. Att börja blogga. Varför börjar jag blogga och vad ska jag skriva om?


Min tanke är att skriva om träning, det är en syssla som tar upp mycket av min fritid och är ett stort intresse. Denna plats kommer att fungera som en dagbok för mig själv och förhoppningsvis kanske jag kan inspirera andra till att leva lite hälsosammare. Kanske kan bloggen leda till nya riktningar i mitt liv?


Det kommer såklart även dyka upp lite smått från vardagen och tankar kring sånt som händer runt om i världen och mitt liv. Mina andra intressen är inredning och mode, så även lite av den vara kan komma att dyka upp här.


Jag är dock lite blyg, så jag kommer inte avslöja vem jag är i första taget, vill hålla mig lite anonym. Och det kommer nog ta ett tag innan bloggen blivit snygg och den ser ut som jag vill ha den, helt ny på detta.

Gott nytt år! Vi ses framöver!

C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar